Mem ook in Tanzania - Reisverslag uit Kabanga, Tanzania van Anneke Osinga - WaarBenJij.nu Mem ook in Tanzania - Reisverslag uit Kabanga, Tanzania van Anneke Osinga - WaarBenJij.nu

Mem ook in Tanzania

Door: Anneke Osinga

Blijf op de hoogte en volg Anneke

19 Mei 2010 | Tanzania, Kabanga

Terwijl ik deze blog typ, zit mijn moeder gezellig naast mij! Zoals sommigen van jullie misschien al gehoord hebben is de reis van mem niet helemaal vlekkeloos gelopen. Quote fan mem: ‘Als ik dit hie witten! Wie ik net gien!’.
Maar kort samengevat, het vliegtuig dat mem van Dar es Salaam naar Kigoma zou moeten vliegen, vloog niet. Dus op vrijdag zat mem al wel in het zelfde land als mij alleen wel aan de verkeerde kant. Gelukkig waren er 2 studenten fysiotherapeuten, Ewoud en Ralph die ook naar Kabanga moesten, er om mem op te halen van het vliegveld. Samen met nog een Nederlander zijn ze met zijn vieren gevlogen naar Mwanza (het noorden) om vervolgens op zondag (pas!) naar Kabanga af te reizen met de jeep (13uur!). Ook al was dit natuurlijk niet een ideale situatie, mem heeft wel van alles beleefd! Zo heeft ze onder anderen met twee jongemannen op één kamer geslapen!
Maar zondagavond was het dan eindelijk zover, mem is in Kabanga! We hebben het meteen maar even gevierd met een barbecue bij de priesters. Maandag heb ik mem het ziekenhuis en Kabanga laten zien. De 100 knuffeltjes die mem had meegenomen vielen goed in de smaak!

Maar hier laat ik het even bij;
Heel erg bedankt voor de kaartjes en lekkers die aan mem zijn meegegeven! En lieve meiden; Dankjulliewel voor het super leuke fimpje en mooie armband!
Over 2 weken een uitgebreidere blog met de avonturen van mem en Anneke in Tanzania!

Liefs
Anneke en mem

  • 19 Mei 2010 - 07:27

    Klaske:

    Heeee Meid!! Nog van harte gefeliciteerd!! (...was mijn kaartje nog op tijd? :)) Hoe gaat het met je? Wat een leuk verslagje weer... je mem heeft inderdaad heel wat beleefd! ook supermooie foto's erbij. Ik denk dat ik maar stop met lezen, ik word me hier toch een portie jaloers! ;)

    Hé meid, ik wens je heel veel plezier toe samen met je moeder! Geniet ervan! Liefs!

  • 19 Mei 2010 - 12:08

    Lysbeth Lubberts:

    Hoi Anneke en Klazina,
    Fijn dat mem er is, Anneke. Wel een dag te laat maar toch nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! En je moeder als cadeau bij je op bezoek, is natuurlijk top.
    Maak er een fantastische tijd van samen, ja en dan moeten we hier in Britsum met z'n allen maar wat op heit en de boys passen.
    Nogmaals veel plezier daar en oant sjen!
    Lysbeth en Herman Lubberts

  • 20 Mei 2010 - 10:31

    Fam.van Raalte:

    Hallo Klasina (en Anneke),
    wat een reis heb je gehad!heb geregeld aan je gedacht hoe het zou gaan.. Super dat je dit doet,heerlijk zo bij je dochter. Geniet maar samen van alles wat jullie beleven. Een hele fijne tijd nog allebei en groetjes vanaf de boerderij. It is folop maityd hjir!
    Albert Jan en Anny

  • 20 Mei 2010 - 11:31

    Ineke Radersma:

    Hoi Anneke en Klasina

    Anneke, nog van harte met je verjaardag. We wensen je nog heel veel gelukkige, gezonde en last but not least , avontuurlijke jaren toe.
    Wat fijn dat je moeder er is. Geniet er samen volop van

  • 21 Mei 2010 - 09:48

    Thomina:

    Lekker genieten van jullie safari tocht, maak er een leuke reis van en pas goed op elkaar,liefs van mij

  • 21 Mei 2010 - 10:49

    Alie Paulus:

    Wat een leuke fotos,klasina beleeft de reis van haar leven denk ik.Veel plezier samen en pas op voor de wilde dieren. gr van ons alle maal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Kabanga

Anneke

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 78173

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 22 April 2014

Thailand en Nepal 2014

14 April 2013 - 27 Mei 2013

Peru/Bolivia!

01 September 2011 - 22 December 2011

Backpacken in Australie en Nieuw Zeeland

18 Februari 2010 - 22 Juli 2010

Stage in het Kabanga Hospital in Tanzania

Landen bezocht: